رزومه شخصی استاد

dr
نام و نام خانوادگی: کامبیز طهرانی
ميزان تحصيلات: دکترا (غیر پزشکی) مدیریت
ايميل شخصی: [email protected]

1-مشخصات فردي

نام و نامخانوادگی: کامبیز طهرانی


پستالکترونیکی: [email protected]

2- سوابق تحصيلي

دانشگاه محل تحصیل

گرایش

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

دانشگاه تهران  

مدیریت بازاریابی 

مدیریت بازرگانی  

دکتری تخصصی

دانشگاه تهران  

بازاریابی 

MBA

کارشناسی ارشد

3-سوابق حرفه‌ای

نام سازمان / شرکت

توضیحات

مرکزآموزش بازرگانی وزارت صمت

مدرس دوره‌هایتخصصی در زمینه بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، مذاکره، تحقیقات و تحلیلبازار

شرکتمهندسان مشاور اوج پژوهش صنعت

مسئول بخشآموزش، بازاریابی، تحقیقات بازار و امکان‌سنجی فنی و اقتصادی به مدت حدود 15 سال

مرکز آموزش‌های اتاقبازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران

مدیر گروه دپارتمان‌هایخدمات بازرگانی بین الملل، بازاریابی، کسب و کار و تبلیغات تجاری ‌

شرکت حمل‌ونقل بین‌المللیراهیان

مشاور در زمینهتحقیقات بازار و ارتباط با مشتریان به مدت 5 سال

جهاد دانشگاهی دانشگاه شهیدبهشتی

مدرس دوره‌هایتخصصی در زمینه بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ، تحقیقات و تحلیل بازار

مدرسه عالی کسب و کارماهان

عضو کارگروههای برند، بازاریابی و مذاکره و تیم برنامه ریزی درسی

مدرس دوره‌هایتخصصی در زمینه بازاریابی و فروش

مرکز آموزش‌های اتاقبازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان‌های مختلف

مدرس سمینارهای تخصصیبازاریابی و فروش در اتاق‌های تهران، بیرجند، مشهد، زاهدان، لرستان، سمنان،بجنورد، تبریز، آبادان، اهواز، ساری، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، بوشهر، یاسوج،سمنان و ...

تدریس دوره‌هایکوتاه‌مدت تخصصی (سطوح مقدماتی تاپیشرفته) در زمینه‌هایبازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات،برندینگ، مشتری‌مداری، تحقیقات و تحلیل بازار به مدیران رده ارشد، میانی و کارشناسان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی از جمله:

- وزارت صنعت، معدن و تجارت: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی ازجمله اصول بازاریابی و تجارت،تکنیک‌های پیش‌بینی تقاضا در بازار و ... به کارشناسان و مدیران وزارت صمت

- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله قیمت‌گذاریو آشنایی با بازارهای هدف صادراتی و ... به کارشناسان و مدیران وزارت دفاع

- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مدرس دوره‌های تخصصی بازاریابی و فروش از جملهسمینار آشنایی با فرایند و نحوه استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای تعاونی به کارشناسان و مدیران وزارت تعاون

- وزارت جهاد کشاورزی:

- سازمان تعاون روستایی: مدرس دوره‌های تخصصی بازاریابی و فروش از جمله چندین دوره بازاریابی وبازاررسانی محصولات کشاورزی

- سازمان توسعه تجارت ایران: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله پیش‌بینی وتحلیل بازار ویژه مدیران و کارشناسان سازمان

- ستاد اجرایی فرمان امام: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله تحقیقاتبازاریابی بینالمللی،آشنایی با روشهای انتخاب و ورود به بازارهای بین‌المللی، اصول و فنون مذاکرات تجاریو ... ویژه مدیران میانی و ارشد ستاد

- شرکت فولاد هرمزگان - منطقه ویژه اقتصادی صنایعمعدنی و فلزی خلیج فارس: مدرس دوره‌هایتخصصی مدیریتی از جمله تحقیقات بازاریابی و پیش‌بینی فروش و ... ویژه مدیران وکارشناسان شرکت

- مرکز ملی فرش ایران: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله برندسازی در حوزه فرش دستباف باهدف توسعه و بقا در بازار و ... ویژه فعالین این حوزه

- راه آهن جمهوری اسلامی ایران: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله مباحث نوینبازاریابی و فروش، روش‌های نوین قیمت‌گذاری در بازار، اصول وفنون مذاکره و .....ویژه کارشناسان ومدیران راه آهن

- شرکت حمل‌ونقلبین‌المللی راهیان: مشاور درزمینه تحقیقات بازار و ارتباط با مشتریان به مدت 5 سال

- شرکت کشتیرانی نسیم بحر کیش: مشاور و مدیر بخشمطالعات امکان‌سنجی و تحقیقات بازار

-

تدریسدوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی (سطوحمقدماتی تا پیشرفته)در زمینه‌های بازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات، برندینگ، مشتری‌مداری،تحقیقات و تحلیل بازار به مدیران ردهارشد، میانی و کارشناسان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی از جمله:

سازمان صنایع هوایی:مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله اصولو فنون مذاکره موفق ویژه مدیران و کارشناسان سازمان

 

- ایساکو: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله برگزاری چندین دوره اصول و فنونمذاکره موفق و بازاریابی خدمات ویژه مدیران و کارشناسان شرکت

- لیزینگ پارسیان: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله اصول و فنون مذاکره موفق ویژهمدیران و کارشناسان شرکت

- لیزینگ ساره خودرو: مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی از جمله اصول و فنون مذاکره ویژه مدیران وکارشناسان شرکت

- شرکت آرنیکافام پرند(در حوزه تجهیزات پزشکی): مدرس دوره‌های تخصصی مدیریتی ازجمله بازاریابی و فروش، مشتریمداری، اصول وفنون مذاکره موفق، تبلیغات تجاری، قیمت‌گذاری و ..... به مدیران وکارشناسان شرکت

- شرکت ساپرا صنعت: طراحی و برگزاری دوره جامع بازاریابی و فروش

- شرکت مهندسان مشاور اوج پژوهش صنعت: تدریس در بخش آموزش شرکت مهندسان مشاور اوجپژوهش صنعت در زمینه‌های مختلف مدیریتی، تحقیقات بازار و امکان‌سنجی

- شهرک­های صنعتی استان­های مختلف کشور: مدرس دوره‌های تخصصی مدیران با تمرکز بربازاریابی و فروش

- پارک‌های علمی و فناوری استان­های مختلفکشور: مدرس دوره‌های تخصصی مدیران با تمرکز بربازاریابی و فروش

- انجمن مدیران کنترل کیفیت ایران: مدرس دوره‌های تخصصی، پودمآن‌های فروش،بازاریابی، بسته‌بندی و ...

- مشاور حوزهمدیریت، بازاریابی و فروش در صنایع مختلف ازجمله پوشاک، آهن، محصولاتورزشی، تولیدی‌های داخلی، خدماتحمل، خودرویی

- خدماتبانکی- دروس تخصصی مدیریت، بازاریابی، رفتارشناسی، ارتباط با مشتریان و دیگردروس مرتبط

تدریس در زمینه‌های مختلفبازاریابی و فروش بیش از 12 سال- در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی ونیز مدیران در دانشگاه‌ها

- تدریس در دانشگاه پیام نور، دروس تخصصی رشته‌های مدیریت بازرگانی، گردشگری، مالی و دیگر گرایش‌های مدیریتی وروابط عمومی( بالغ‌بر 9 درس و پروژه‌های پایانی)

- تدریس در دانشگاه آزاد واحد اسلامی، دروس رشته کارشناسی ارشد گرایش‌هایمختلف مدیریت و MBA به‌ویژهبازاریابی و بازرگانی

- تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد بازرگانی تهران، دروس رشته‌هایمدیریت تبلیغات، کسب‌ وکار حسابداری

- تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد اتاق بازرگانی ایران، دروسرشته مختلف مدیریتی به‌ویژه بازاریابی و بازرگانی

- تدریس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد 15 تهران، دروسمدیریت، بازاریابی و بازرگانی

- تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 20 تهران، دروسمدیریت، بازاریابی و بازرگانی

- تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 44 تهران، دروس مدیریت، بازاریابی و بازرگانی

- تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 35 تهران، دروس رشته مدیریت تبلیغات

- تدریس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران،دروس مدیریتی و مهارت مشترک

- تدریس در دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد جزیره کیش، دروس تخصصی در گرایش‌های مختلفمدیریت، بازاریابی،روابط عمومی، مدیریت تبلیغات و هنر( بالغ‌بر 6 درس تخصصی)


4- سوابق علمی- پژوهشی

نام مقاله یا کتاب

نام انتشارات یا مجله

سال انتشار

ISI مقاله

The Effect of Green Marketing on Creating the CompetitiveAdvantage of Technical and Engineering Service Providers in Iran

Journal of Advanced Research in Dynamical &Control Systems

2018

ISI مقاله

An Investigation intothe Influential Factors of Intention to Buy Green Products among YoungConsumers

Journal Of Organizational Behavior Research

2018

ISI مقاله

Evaluation of e-crm implementation readinessoptimal parameter based on ahp،.

European Journal Of Scientific Research

2012

ISI مقاله

Selective optimal choice pattern for consumerBehavioral perspective in E-environment

Australian Journal Of Scientific Research

2013

ارائه مدل ایجادمزیت رقابتی با رویکرد بازاریابی سبز برای شرکت­های ارائه‌دهنده خدمات فنی ومهندسی در زمینه نفت و گاز در ایران

دانشگاه تهران

1397

بررسیآمادگی الکترونیکی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در ایران

دانشگاه تهران

1391

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی پیاده‌سازی کارخانه ساخت و تعمیر کشتی‌های حمل گاز مایع و نفت دربندرعباس

شرکت اوج پژوهش صنعت

ازسال 1385 تاکنون

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی پیاده‌سازی کارخانه بازیافت کشتی‌های فرسوده در بندرعباس

شرکت اوج پژوهش صنعت

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی پیاده‌سازی کارخانه تولیدآلومینیوم از بوکسید در کشور گینه

شرکت اوج پژوهش صنعت

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی احداث خط منوریل در کشورونزوئلا

شرکت اوج پژوهش صنعت

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی ایجاد کارخانه ساخت و تعمیر کشتی‌ در بوشهر

شرکت اوج پژوهش صنعت

انجام مطالعات امکان‌سنجی فنی و اقتصادی پیاده‌سازی کارخانه ساخت و تعمیر کشتی‌های حمل گاز مایع و نفت دربندرعباس

 

5- سوابق برگزاري و حضور در دوره‌هايآموزشي

عنوان دوره

مدت (ساعت)

عنوان سازمان

دوره‌های بازاریابی و فروش از مبانی تاپیشرفته

با توجه به نیاز سازمان‌های مختلف تعریف و برگزارشده است

در بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات در صنایع مختلف کشور باتوجه به نیاز آن‌ها و با سرفصل‌های شخصی‌سازی‌شده

دوره‌های تخصصی تبلیغات و مدیریت آن

دوره‌های تخصصی بسته‌بندی

دوره‌های تخصصی اصول و فنون مذاکره و زبانبدن

دوره‌های تخصصی مشتری مداری

دوره‌های تخصصی مهندسی فروش و مدیریتتقاضا

دوره‌های تخصصی قیمت‌گذاری

دوره‌های روش‌های نوین در بازاریابی وفروش

دوره‌های بازاریابی تلفنی

دوره‌های مدیریت برند و برندینگ

دوره‌های تحقیقات بازار

دوره های بازاریابی الکترونیکی

دوره های بازاریابی استارت آپ ها

دوره‌های بازاریابی چریکی

دوره‌های بازاریابی عصب پایه

دوره‌های بازاریابی بین‌المللی

دوره‌های مدیریت بازاریابی صنعتی(B2B)

دوره آموزش روش‌های تحقیق در مدیریت

شرکت اوج پژوهش صنعت

دورهآشنایی با بازاریابی بین‌المللی و صادرات

شرکت اوج پژوهش صنعت

دورهفشرده آشنایی با اصول بازاریابی­

شرکت اوج پژوهش صنعت

کارگاه آموزشی مدیریت تکنولوژی

دانشگاه تهران

کارگاهآموزشی مدیریت برند

دانشگاه تهران

دوره روش‌هایمدیریت منابع انسانی

شرکت اوج پژوهش صنعت

کارگاهآموزشی چارچوب و روش‌های نوشتن مقاله

دانشگاه تهران

دورهروش‌های تحقیق پیشرفته

دانشگاه تهران

دورهارتباط یکپارچه بازاریابی(IMC)

دانشگاه تهران

کارگاهروش‌های تدریس

دانشگاه جامع علمی کاربردی

دورهآشنایی با تدریس در زمینه مدیریت

شرکت اوج پژوهش صنعت

کارگاهآموزشی مدیریت تکنولوژی

دانشگاه تهران

دورهمقدماتی نرم‌افزار مطالعات امکان‌سنجی اقتصادی

شرکت اوج پژوهش صنعت

دورهپیشرفته نرم‌افزار مطالعات امکان‌سنجی اقتصادی (Comfar III Expert/FinancialFeasibility Study)

شرکت اوج پژوهش صنعت

کارگاه آموزشیارتباطات و بازاریابی در هزاره سوم

دانشگاه تهران

دورهممیزی داخلی توسط نماینده شرکت AENOR اسپانیا- (Internal Auditor Training Course)

شرکت AENOR

کارگاهآموزشی چارچوب و روش‌های نوشتن مقاله

دانشگاه تهران

نرم‌افزارطراحی سه‌بعدی (Mechanical Desktop)

شرکت اوج پژوهش صنعت

آموزش مفاهیم استاندارد ایزو

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره زبان تخصصی مرتبط با صنعت

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره تخصصی زبان مدیریت

دانشگاه صنعتی شریف

دوره آموزش تایپ ده انگشتی انگلیسی وفارسی(FastType Course)

مجتمع فنی تهران

دوره پیشرفته آشنایی با شناورهای پشتیبانیو یدک‌کش

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره آشنایی با مفاهیم اولیه سکوی حفارینفت

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره پیشرفته آشنایی با مفاهیم و راه‌اندازیسکوی حفاری نفت

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره آموزش آشنایی با فرآیند جوشکاری وبازرسی جوش

مرکز پژوهش مهندسیجوش ایران

دوره آشنایی با مفاهیم اولیه شناورهایپشتیبانی و یدک‌کش‌ها

شرکت اوج پژوهش صنعت

دوره پیشرفته آشنایی با شناورهای پشتیبانیو یدک‌کش

شرکت اوج پژوهش صنعت

6- دوره‌هاي آموزشي كه امكان برگزاريداريد

عنوان دوره

مدت(ساعت)

توضيحات

دوره‌های بازاریابی و فروش از مبانی تا پیشرفته

با توجه به نیاز سازمان‌های مختلف تعریف و برگزارشده است

در بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات در صنایع مختلف کشور باتوجه به نیاز آن‌ها و با سرفصل‌های شخصی‌سازی‌شده

دوره‌های تخصصی تبلیغات و مدیریت آن

دوره‌های تخصصی بسته‌بندی

دوره‌های تخصصی اصول و فنون مذاکره و زبانبدن

دوره‌های تخصصی مشتری مداری

دوره‌های تخصصی مهندسی فروش و مدیریتتقاضا

دوره‌های تخصصی قیمت‌گذاری

دوره‌های روش‌های نوین در بازاریابی وفروش

دوره‌های مدیریت تقاضا

دوره‌های مدیریت بازاریابی

دوره‌های مدیریت برند و برندینگ

دوره‌های تحقیقات بازار

دوره‌های بازاریابی عصب پایه

دوره‌های بازاریابی چریکی

دوره‌های مدیریت بازاریابی صنعتی(B2B)

دوره‌های بازاریابی تلفنی

دوره‌های بازاریابی بین المللی

دوره‌های طراحی تبلیغات

و تمامی دوره‌های مرتبط با بازرگانی،بازاریابی و فروش

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم